وجود باگ امنیتی در فایرفاکس

تست اپلیکیشن و سایت و گیم

تست امنیت
تست رگرسیون نرم افزار چیست؟ – (Regression Testing)
۸ راه برای ریپورت درست باگ ها
تست خودکار نرم افزار: تست اتوماتیک نرم افزار چیست (۲)
تست خودکار نرم افزار: تست اتوماتیک نرم افزار چیست
چرا باید تستر نرم افزار شویم؟

وجود باگ امنیتی در فایرفاکس

یک محقق امنیتی باگی را در فایرفاکس شناسایی کرده که امکان نفوذ به نسخه اندرویدی این مرورگر از طریق یک شبکه وای فای یکسان را فراهم می‌کند. هکرها با استفاده از این باگ می‌توانند کاربران را مجبور به استفاده از سایت‌های مخرب مانند صفحات فیشینگ کنند.

این باگ توسط یک محقق امنیتی استرالیایی فعال در «گیت‌لب»، «کریس موبرلی» کشف شده و این آسیب‌پذیری در بخش SSDP یا «پروتکل کشف سرویس ساده» وجود داشته و مکانیزمی برای شناسایی سایر دستگاه‌ها در شبکه یکسان برای اشتراک‌گذاری محتوا محسوب می‌شود. 

ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  www.testerking.ir

چند روش برای افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

چند روش برای افزایش سرعت مرورگر فایر فاکس : امروزه شما برای اینکه شما بتوانید به اینترنت برید و صفحات مورد دلخواهتون رو ببینید. چند نرم افزار بستگی به امکانات کاربران وجود دارد. برخی کاربران سرعت و لود شدن سریع و وبگردی رو دوست داردند. این دسته معمولا از گوگل کروم استفاده می کنند. برخی دیگر که فقط در اینترنت کار های گرافیکی انجام میدهند. به مرورگری قدرتمند نیاز دارند، این دسته هم مرور گر فایر فاکس را ترجیح می دهند. برخی دیگر هم از سایر مرورگر ها استفاده می کنند. که ما در اینجا فقط به دو مرور گر مشهور اشاره کردیم. اکثر افرادی که از هر دو مرور گر استفاده می کنند. می دانند سرعت کلی فایرفاکس کمی از کروم پایین تر است. در این پست ما می خواهیم ترفند هایی را برای افزایش سرعت فایر فاکس برایتان معرفی نماییم. پس تا پایان پست با زوم تک همراه باشید.

در اینجا به چند مورد اشاره می گردد که شما برای افزایش سرعت بهتر باید تمام آنها را انجام دهید.

1- استفاده از نرم افزار FireFox Booster. چرا که این نرم افزار قادر است سرعت مرور گر شما را در حد چند برابر زیاد کند. البته این سرعت بستگی به کانکشن شما دارد. اگر سرعت اینترنتتان زیاد باشد. می توانید شاهد بهترین بهبود در مرورگر خود باشید.

افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.